torsdag 23 december 2010

dagens händelser

Idag vaknade jag upp kl 05.30 av att det vibrerar i sängen tackvare att min bror ringer 100000ggr och ska väcka mig! Galen som en tjur blev ja, var tvungen att gå ut och lämna min nyckel för att stackars Lina var tvungen att gå hem och hämta hans papper och ta med till stan. Men sen gick jag hem till bella igen och sov. Klockan ringde kl 10 då det var dags att följa med till stallet då Clintan skulle flytta, :) Blev klar efter ett par timmar och drog till stan för att Bella skulle köpa klart sina sista klappar, och passade då på att träffa Charlie och hans kompis :)
Efter de åkte vi iaf hem, och ligger här justnu och bara myyyyser, snart blir de chirre och godis :) (nu blev bella överlycklig)



(och när jag ska skriva dethär inlägget inser jag hur jävla dålig svenska jag har!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar