onsdag 22 december 2010

Dag 1 - Presentera mig själv.

Insåg en rolig sak som ja ska försöka mig på :)

Men iaf, jag ska nu presentera mig själv.
Jag heter Angelika kallas Ninni av dom hemma i Tierp och Keinänen Wallin i efternamn.
Jag fyller 17 2mars vilket är ganska snart :)
Jag har två brorsor, en på 20 och den andra på 26 år. Jag har en syster också som är 28år? :)
Sen har jag en mamma som bor i Tierp, en pappa och hans fru som bor i Karlholm. Själv har jag tagit mod och flyttat hemifrån till Lidingö som ligger utanför Stockholm för att gå på Kulturama, en av sveriges största estetskola, där jag går Artist&Musiker inriktinig piano :)
Mina intressen är hästar och att träna andra sporter, som jag tyävärr inte håller på med just nu då jag inte har dom möjligheterna i stockholm, men hade häst på "foder" som tyvärr fick avlivas och sen red jag lite då och då under sommaren. Det saknar jag sjukt mycket! Men ska försöka ta tag i fotboll eller någon annan sport i Sthlm då jag fått reda på vad som hänt med mina knän :)
Men just nu tränar jag på gym för att hålla igång! :)
Ehum, ja vad finns det mer att berätta om mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar