fredag 7 maj 2010

Tjoman,
Har vart i skolan idag och gjort nationella (duktig flicka!). Sista lektionen så va de idrott, men slutade 30min tidigare och åkte hem och duschade sen mötte A.
Vi gick hem till mig, kollade tv och ja somnade typ :P , men sen va de bara att dra på match, Töff-Karlholm.. Förlust med 2-1, otur!
Ska till sthlm imorgon och jobba så måste sova i tid, ville åka till bror min som hade ordnat lokalfest eftersom han fyller idag.. men nej måste upp 05.00 :(
Ska jag vara ärlig så känns de helt fel att inte gratta han på just födelsedagen, jag älskar min bror även om de inte märks!
Men nu ska jag ta och sova bort min irritation på folk, säger bara till vissa, Dra Åt Helvete!!
Förstår fan inte va vissa människor tänker me, röven ?! Fyfan, jävla idioter..
Men aja, godnatt.. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar