lördag 1 maj 2010

Helgen!

Torsdags: Va först i skolan, sen efter det så åkte jag och hoppade Clintan lite ^^, Sen stressad som faen hem för att byta om och packa, sen fixa nå macka eftersom de va då nattbandy :)
Nattbandyn gick väl bättre än förväntat ^^, 4/10 lag! :) Tacklade en kille och vi rev hela långsidan, fick en boll på låret ;p , men efter de slocknade jag direkt i sängen med datan i knät.

Fredags: Sista april! , Vaknade 8 då min bror ringer för vi ska till Uppsala, låg kvar i sängen när han ringde och sa att jag skulle komma ut, ojrå.. Men vi åkte iaf in dit, syster med barn kom och vi bara mös :) hehe, lurade folk med (y' Sen åkte jag hem och förfest sen party! De slutade med en del strul, men sov iaf i en säng så kvällen va räddad :)

Lördags (idag) : Vaknade hos R, träffade Bella på vägen sen också , :) gick hem och åt lite och sov till ca 14-tiden då Bella ringde och sa att vi skulle till stallet ^^, Fixade till tävlingen som är imorrn :D och efter de åkte jag hem och åt lite, sen hämtade hon mig och ligger här nu, har nyss badat och ätit chips i badkaret :) eheh
men nu ska vi snart glutta film sen sova så vi är taggade till imorrn :d
pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar