torsdag 15 april 2010

Kan man bli mera irriterad eller?!
Hur fan kan man lova en massa saker men skiter i de och kör någon bortförklaring ?
Så jävla störd i skallen, helt sjukt!
Du är ju lika falsk som en missbildad höna!
ojdå, va bara tvungen!

Men har iaf vart i skolan idag, duktig! :)
Men känner mig verkligen äcklad över hur jag äter och inte tränar , (och nej, ingen uppmärksamhet utan bara sanning).. Känner mig verkligen äcklig, försöker att börja träna och äta bra mat, men de går inte, har man godis hemma så äter man, har man pengar (alltid lite) så köper man onyttigheter... fan! Och jag blir så grymt irriterad på vissa folk, vad tänker dom med? Och nej, jag är inte heller den bästa/smartaste lr något, men vafan!
Idag är de nog inte min dag tror ja, som dom flesta kanske..
Men har en jävla press på mig som jag känner att jag inte klarar av, vad gör man?!
menmen, nu ska jag sluta kasta skit på folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar