onsdag 17 mars 2010

Tjaa! :)
Opererades somsagt igår ;p , va jätte nervös innan men sen när jag väl kom in i operations-salen/rummet så gick allt så snabbt :p Dom satte in en kanyl i handen, fick lustgas och sen sa dom godnatt och jag slocknade ^^,
Sen när jag vaknade var jag helt groggy och bara grinade och skrek av all värk, pain kan jag lova! Så då kom dom med någon smärtstillande och sa att jag skulle sova lite till och nå mer men va somsagt helt borta så kommer inte ihåg något x) Men sen vaknade jag till och fick macka och saftsoppa och sen efter ett tag åkte ja hem ^^, mådde illa i bilen och spydde ><
Det var iaf någon muskel av i handen så dom ficka skära uåå på 2ställen och stoppade in någon grej, men de är inte garanterat att bli bra ..
Men har kunnat sovit jätte bra inatt utan värk, men imorse så släppte bedövningen så fick börja käka medicin ^^
Följde iaf med skolan till Kungsberget och satt och solade hela dagen, as soft :)
Men nu ska jag gå och duscha med hjälp av mamma så jag kan vätta håret xd, sen tv :)

hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar